Základní ovládání


Konstrukce na následujících stránkách jsou vytvořeny v programu Cabri Géometre. K jejich zobrazení pomocí internetu slouží okno CabriJava apletu:

Jeho nedílnou součástí je nástrojová lišta:

Skláda se z těchto tlačítek a posuvníků:
Historie konstrukce - pomocí posuvníku a tlačítek (Krok vzad) a (Krok vpřed) lze ručně prohlížet vznik konstrukce; pro automatické přehrání použijeme tlačítko (Animace krok za krokem)

Přesun obrázku - celým obrázkem lze uvnitř okna pohybovat (pokud se konstrukce nevejde do zobrazeného okna)

Stopa ano/ne - objekt, který označíme, za sebou zanechává/nezanechává stopu (objekt, který zanechává stopu zfialoví)

Pohyb objektů (pružina) - u objektu, kterým chceme automaticky pohybovat natáhneme pružinu; její orientace a velikost určuje směr a rychlost pohybu (lze zvětšovat a zmenšovat i číselné hodnoty)

Stažení obrázků Cabri - uloží obrázek na disk pro použití v programu Cabri Geometre



Návrat do hlavního nabídky