Základní ovládání
Konstrukce na následujících stránkách jsou vytvořeny v programu Cabri Géometre.
K jejich zobrazení pomocí internetu slouží okno CabriJava apletu:
Jeho nedílnou součástí je nástrojová lišta:
Skláda se z těchto tlačítek a posuvníků:
Historie konstrukce - pomocí posuvníku a tlačítek
(Krok vzad) a
(Krok vpřed) lze ručně prohlížet vznik konstrukce; pro automatické přehrání použijeme tlačítko
(Animace krok za krokem)
Přesun obrázku - celým obrázkem lze uvnitř okna pohybovat (pokud se konstrukce nevejde do zobrazeného okna)
Stopa ano/ne - objekt, který označíme, za sebou zanechává/nezanechává stopu (objekt, který zanechává stopu zfialoví)
Pohyb objektů (pružina) - u objektu, kterým chceme automaticky pohybovat natáhneme pružinu; její orientace a velikost určuje směr a rychlost pohybu
(lze zvětšovat a zmenšovat i číselné hodnoty)
Stažení obrázků Cabri - uloží obrázek na disk pro použití v programu Cabri Geometre